opc_loader

Bestellen

Wij doen ons best om het bestellen voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Om ervoor te zorgen dat u niet voor verrassingen komt te staan, leggen wij graag uit hoe het bestellen bij ons in zijn werk gaat.

 

1 - Winkelen

Binnen de verschillende productgroepen kunt u rustig rondkijken welke artikelen u interessant vindt en graag zou willen bestellen. Deze artikelen kunt u ten alle tijde gemakkelijk in uw winkelwagen plaatsen. Hierna kunt u kiezen om verder te winkelen of, wanneer uw bestelling compleet is, kunt u ervoor kiezen om naar uw winkelwagen te gaan om vervolgens de bestelling te controleren.

 

2 - Controleren

In de winkelwagen kunt u zien welke artikelen u graag wilt bestellen. Tevens ziet u de verzendkosten indien deze van toepassing zijn. Als u een couponcode of actiecode heeft dan kunt u deze op dat moment ook invoeren. Wanneer u klaar bent om af te rekenen klikt u op de knop 'Afrekenen'.

 

3 - Afrekenen

Bij het afrekenen kunt u inloggen met uw bestaande account, of u voert uw gegevens in zonder een account te maken. Indien u op de oude website van Tuinboetiek een eigen account had, dan dient u voor DeZaden een nieuwe account aan te maken. U vindt hier nogmaals een samenvatting van de bestelling die u nogmaals kunt controleren. Tijdens het afrekenen kiest u de gewenste betaalmethode. Nadat u alle gegevens heeft ingevuld en u akkoord bent gegaan met de Algemene Voorwaarden kunt u de bestelling definitief maken door op 'Afrekenen' te klikken.

 

4 - Vooraf betalen (indien van toepassing)

Indien u gekozen hebt voor vooraf betalen dan wordt u doorverwezen naar de pagina van onze betaalprovider MultiSafepay. U kunt op uw eigen gewenste manier betalen. Meer informatie over betalen vindt u hier. Nadat de betaling voltooid is keert u terug naar onze webshop.

 

5 - Orderbevestiging

Als de bestelling bij ons goed is ontvangen dan ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail. Heeft u wel een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

6 - Orderstatussen

Indien u vooraf heeft betaald en de betaling is goed ontvangen dan wordt de orderstatus aangepast naar 'Completed Succesfully'. Heeft u ervoor gekozen om achteraf te betalen op factuur, dan blijft de orderstatus op 'Wachtend' staan. Wij gaan in beide gevallen de bestelling voor u klaarmaken en deze zo snel mogelijk versturen. Meer informatie over de verzending vindt u hier.

 

7 - Beoordeling

Een aantal dagen nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u van Kiyoh een verzoek om ons te beoordelen. Wij proberen onze dienstverlening steeds te verbeteren en uw mening helpt ons hierbij enorm.

 

8 - Retourneren

Wilt u zonder opgaaf van redenen afzien van uw aankoop? Lees dan hier meer informatie over welke stappen u moet ondernemen.

 

Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Direct contact

DeZaden.nl

Postbus 95

8440 AB Heerenveen

info@dezaden.nl

 

T: +31(0)513468860

F: +31(0)513468865

Klantbeoordelingen

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

 

 

 

 

        

Menu